Tuesday, May 08, 2012

MARI UKUR BARU BERAMAI RAMAI



tah hape-hape kan tajuk entri aku kali ni haha *sila jangan meluat* .. sebenarnya tadi kita0rang baru ukur baju untuk hari pekerja dan untuk budak-budak k0ir .. aku teng0k semangat jer kawan-kawan aku ni termasuk la aku skali hahaha .. siyezz bila da ade seragam ni baru la ade semangat nak menj0inkan diri dalam aktiviti jabatan , bebudak nk j0in k0ir p0n ade semangat  .. kalau asyik pakai baju batik jer jemu mak n0k .. lagi p0n baju tu bukan pakai selalu p0n bagi budak-budak k0ir harus la pakai tiap bln sebab tiap-tiap bulan perhimpunan tetap b'jalan cam biasa .. bagi yang terlibat gan hari pekerja lak rasanya skali tu jer pakai .. untung meh dapat baju pree haha .. tapi kaler baju tu tak brape nak menarik sangat la .. aku terpikat gan kaler biru tu tapi b0s pilih kaler merah .. haiilaaa hentam saje la daripada b0s pilih kaler kuning lagi haru biru k0t .. bebudak yang pilih saiz baju p0n meriah semacam jer sebab ade yang pakai saiz M kena tuka saiz L ..c0nt0h'y aku la tu .. tapi aku tabik la gan dia0rang sebab dia0rg ade semangat yang tinggi .. baju p0n cantik-canttik belaka tapi kalo b0s pilih baju yang kaler biru tadi lagi cantekk *asyik2 biru* tak pe la yang penting ade kan .. tak perlu lagi la pakai baju batik pas ni .. harap-harap ta0n depan p0n masih ade peruntukkan baju .. kalo ade memang tiap-tiap tahun aku j0in hari pekerja .. muahahahaha buruk perangai kan .. baju pree sape tak nak babe ..

1 comment:

IeyZa AzmIEy said...

saya shukerr!!!
tapi saya nak kaler itam oren tu... chantek... kenapa puan boss tidak pilih kaler itu... sob sob~