Friday, May 18, 2012

aku dan dunia askar

siyez cam gempaq jer tajuk tu kan .. haha .. tu la yang aku nak cerikan kat dalam blog yang comel ni *comel ke ?* .. sebenarnya dunia aku gan askar ni memang tak bleh di pisahkan .. semuanya berpunca dari incik sayang .. kalo k0rang nak tau .. incik sayang aku ni se0rang askar a.k.a TENTERA DARAT .. bermula dari dia la aku mengenali dunia askar .. aku tak pernah terfikir p0n nak menceburkan diri dalam dunia askar ni *mcm retia pulak kan* bila kenal dia baru la aku mengenali dunia mereka .. actually kawan aku p0n sekarang ni ramai askar haha .. aku selesa berkawan gan dia0rg ni maybe di sebabkan kami agak "sekepala" .. dia0rg p0n jenis tak kisah bergurau kasar .. ye lah sebab sifat dia0rg dah memang macam tu kan .. ramai yang cakap askar ni jahat la , suka main1kan p0mpuan la .. tapi hakikatnya sebenar mereka ni baik jer .. bukan semua askar tu jahat .. betul tak ?? kalau dia0rg ada buat kesilapan p0n kita kena fikirkan p0sitif la .. sebab mereka p0n manusia biasa macam kita cuma yang membezakan kerana kerjaya mereka agak istimewa *angg0ta berunif0rm* .. ape yang aku nak bagi tau jangan la menilai mereka dari luaran saje .. cuba kenali dulu siapa mereka pas tu baru bleh wat penilaian .. apa-apa p0n aku memang selesa berkawan gan abg-abg askar ni .. dia0rg memang best ..

No comments: