Thursday, May 03, 2012

LAYANKAN JER LA

tensi0n .. asyik-asyik aku jer yang kena da mcm tak wujud 0rang lain huh!! .. siyez la kadang-kadang rasa penat gan karenah dia0rang .. da 3 tahun aku terlibat tak kan xde pengecualian k0t *amik k0 ayat pen0h aku bagi* ... ini betul-betul tak adil bagi aku gan bebudak yang lain tu .. penat .. memang cukup penat .. sampai bila kena hadap semua ni? tolong la yang lain tu masih wujud lagi k0t masih tak mati lagi .. ade pulak yang j0in sebab nak baju jer .. wahh cantek la perangai k0rang memang aku tabik spring rr .. t0in..t0in..t0in.. cam mung0k jer aku rase k0rang ni .. nak j0in sebab baju jer ?? mana peginya k0mitmen k0rang sebagai penjawat awam ?? arghh buang masa bertanyakan soalan b0d0h pada manusia-manusia yang hip0krit ni .. tolonglah bagi kerjasama yang sepenuhnya 0ke, kami p0n manusia biasa macam yang lain-lain tu gak , perlukan rehat yang secukupnya perlukan ruang untuk bersantai .. memanglah menda ni berlansung setahun sekali jer tapi , kalau asyik 0rang yang sama jer terlibat ape kes ?? paling-paling k0man p0n pegi situ jadi pemerhati yang bertauliah .. hahaha gud j0b .. bleh claim cuti ker ?? jawapannye TAK BOLEH sebab permohonan tak di luluskan .. tak per la kali ni aku mengalah .. sebagai penjawat awam yang berdedikasi *sila la jangan muntah gan statement aku tu* aku akan menjalankan tugas aku sepenuh hati *sekerat hati jer p0n* yerghh hid0p QASEH !! muahahahahaha ... majulah sukan untuk negara ..

No comments: