Sunday, July 10, 2011

SESAJER NAK MENGARUT

tetibe aku rasa nk mengarut tetengah malam ni..0rg seb0k td0 siap ade yg ngingau lagi aku seb0k menaip..tah la tetibe ade idea lak nk c0nteng blog mlm ni..sebenar'y aku baru lepas lyn pesbuk td sesaje lepas gian men game..tp yg xbest'y lak aku asyik klh jerk bengang btl..xde 0ng mlm ni..malang sunguh nasib aku kan..kan..kan..tp aku rase aku xleh b'terusan lyn game tetengah malam ni bkn ape mulut aku nih asyik nk mengunyah jerk..bayangkan dari siang td smpi tengah mlm ni aku asyik mengunyah..aduss xlma lagi bdn aku mcm t0ng dram la..ngee mesti huduh..xbest..xbest..aku kena kwl pemakanan aku ni kalo xnti mmg ter0k la aku..ni p0n aku rs cm berat da naik da..ape tak'y asyk mkn jer kje kurang..hurmm tetibe aku rasa ngant0k pulak idea p0n mcm da xde ni..jd xsesia la aku letak tajuk kt atas tu sbb aku mmg nk mengarut..hakhakahk..k adi0s


QASEHZAILINA:D

No comments: