Thursday, July 07, 2011

memperkenal kan "MR CHAT"

best kan tajuk kt atas tuh..hakhakhak..sebenarnya aku xder idea nk tulis tajuk per..cume tajuk tu jerp yg terlintas dlm kepala 0tak aku nih s0 tanpa segan silu aku letak la tajuk tuh..0hh yerp masa aku tulis ceta nih aku masih di 0pis lg menungu waktu balik kije..b0ring beb nk wt keje p0n xder m0od sbb aku xbrape sihat sgt..h0key xmau ceta psl aku nti k0rang boring pulak..s0 sambung ceta psl  MR CHAT yerp..
  tak perlu la aku kenalkan dia lebey2 sbb k0rang p0n xkenal dia kn..hakhakahk..bia la aku namakan dia sebagai incik R..aku kenal incik R ni kt dlm pesbuk jerp..yer kt dlm pesbuk..mesti k0rang pelik kan nape tetibe aku bercerita pasal dia???bukan per aku agak selesa berkawan n berchating gan dia sbb dia nih sp0rting giler n se0rang yg agak klakar..incik R ni kje biasa2 jerp tp under g0v la..yang aku suke psl dia tiap kali aku 0n pesbuk mesti dia tegur aku pas tu dia suke bergurau tu yg best tu..lagi pun kalo aku gurau gan dia dia xpenah amik aty p0n..sebab dia p0n lebey kurang cam aku gak suke gurau yg kasar2..dari b'chating kami b'alih pulak b'google talk..bkn per payah sket la kalo chating cm tu sbb aku nih kalo da men game mmg xpeduli saper2 da t'masuk la incik R nih..kadang2 dia bengang gak gan aku sbb tu aku sarankan dia wt akaun g0ogle talk..aku la ngaj0 tuh..hakhakhak..bila bukak chat g0ole jerp mesti dia cal..cal gune g0ogle tu la guna menda per lg..dpt gak la aku dgr s0re dia yang cm kanak2 riang tuh..mcm na perangai dia dlm chating cm tu la dia bila cal aku..ade jerp menda nk d usik nk di gurau2 kan mmg best la..
 tapi sejak akhir2 nih aku da jarang nmpk dia 0n9 katanye buzy..xtau la btl ker x..serius aku agak rindu gan senda guarau dia..yer la slama ni dia jerp yg slalu meriahkan  chating aku..tp bila tetibe dia senyap aku trasa satu kehilangan pulak..ni kalo 0rg bc nih mesti 0rg ingt aku sy0k kt incik R tu kan..kan..kan..hurmm incik R mna incik R pegi yerp???buzy ngalahkan perdana menteri..k la tu jerp k0t t ada masa aku tulis lg yerp..nk balik dh nih..sekian saje crite aku tentang MR CHAT..

No comments: