Monday, July 18, 2011

BILA KEMESRAAN DISALAH ERTIKAN

0key agak banyak jugak peristiwa yg berlaku dalam hidup aku sepanjang bulan ni..slh satu'y cm tajuk kt atas tu..meh aku nk ceta sket kt k0rang cm na menda ni bleh jadik..
                aku ade knl gan s0rang mamat ni bia la aku nama'n dia sebagai MAT nama tu xde kena mengena antara yg id0p mau pun yg da mati..agak kasar gak kan ayat aku tu so aku tuka jadik ayat cm ni "yg id0p mau pun yg dah meningal dunia" 0key sedap sket 0rg baca kn..kn..kn.. sambung balik ceta tadik nk dijadikan ceta aku gan si MAT ni agak rapat gak la maklum la da nama p0n kwn kn dan satu sifat aku yg sukar aku nk kikis aku mudah mesra gan sesape saje xkisah la gan sesape p0n even gan 0rg yg baru aku knl p0n aku cepat mesra..aku xmau la nanti 0rg ckp aku s0mb0ng lak lg p0n wat pe nk hip0krit kn lebeh baek jadik diri sendiri btl x?? cm tu la gak aku gan MAT ni kita0rg mmg blh dikatakan 1 kepala la dlm semua hal siap ade pangilan manje lg tp xde la smpi b'cintan cintun ni bagai..yg membuatkan keadaan kami agak huru hara bila tetibe muncul s0rg p0mpuan yg mmg2 aku xknl dan xpenah jmpe lansung..aku xtau p0n minah tu awek si MAT ni sebab si MAT ni xpenah ceta p0n yg dia ade awek s0 aku lyn la dia cm aku lyn kawan2 aku yg lain..
                          tapi tah kt mana silap'y tetibe p0mpuan ni serang aku dan yg palin aku sakit ati dia wat tuduhan xberasas k0rang ta0 x dia tuduh aku nk rampas si MAT ni dari dia..aduhh aku rasa masa tu dunia aku gelap sekejap lansung xterlintas dalam ati aku nk nk jadik perampas aku ikhlas kwn gan bdk MAT ni..tp p0mpuan ni ttp xpuas ati gak siap nk ajak aku gaduh lg..huh bkn sikap aku nk gaduh psl jantan..s0 aku pun ckp bebaik rr gan p0mpuan ni aku ckp kalo xtau ceta jgn nk menuduh sebarangan kalo bleh sebelum tu tanyer dulu aku siap bg tau lg kita0rg mesra xsemesti'y kita0rg bercinta..p0mpuan tu ter0s xcakap pape maybe dia malu k0t..pas tu aku p0n tanyer la kt member aku ni ape hubungan dia gan p0mpuan tu s0 member aku ni bagi tau la ceta yg sebenar..masa tu aku rs mrh p0n ade gan si lahabau ni tp nk wt cm na menda da jadik dan p0mpuan ni p0n da bebaik gan aku..walau da bebaik tp aku tetap rs terkilan sebab p0mpuan tu tuduh aku wt menda yg aku xwat..sejak dr peristiwa tu aku agak jarang da nk k0ntak si MAT ni aku xmau lg timbul sebarang salah anggap..lagi p0n aku da serik cume aku sian'n si MAT ni xpepasal dia jadik mangsa sebab aku xmau tegur dia haha..
                                   <KEKADANG SUSAH JADIK DIRI SENDIRI NI KAN>


 QASEHZAILINA:D

No comments: