Friday, June 22, 2012

~Perginya Seorang Sahabat~


sedih.. terkilan .. itu yang aku rasa sekarang ni .. ya tuhan tak kuat untuk aku hadap semua ni .. masih terbayang di ruangan mata setiap tingkah laku arwah .. tak mampu untuk aku melupakan segalanya .. kita sama-sama membesar .. sama-sama menuju ke alam dewasa tapi kenapa harus kau pergi dulu .. masih terlalu jauh perjalanan hidup kau wahai sahabat .. sumpah aku rindukan kenangan kita bersama .. kau pergi saat kau belum sempat mencapai cita-cita kau .. masih aku teringat bertapa begitu semangatnya kau bercerita pada ku yang impian kau mahu menjadi seorang askar .. tapi sekarang semuanya hilang .. cita-cita tu kau bawa pergi bersama jasadmu yang telah kaku .. pergilah sahabat .. aku redha .. maafkan aku kerana tidak dapat melihatmu buat kali terakhir .. damai lah kau di sana .. akan aku abadikan setiap kenangan kita bersama di dalam ingatan ini buat selamanya .. -SAHABAT UNTUK SELAMANYA-

No comments: