Tuesday, June 26, 2012

-KAU BILA NAK KAWEN?-

aku men amik jer gamba nih .. haha .. incik syg nti kite pakai baju istiadat cam tu eh ..
ishhhhh tak shukernya bila 0rang tanya soklan cengitu .. tak suke .. tak suke .. nanti tau la aku nak kawen .. hahaha .. biasanya kalo situasi cam ni aku jawab ringkas-ringkas jer .. c0nt0hnye aku jawab cam nih "ala rileksla muda belia lagi k0t" dan akan di balas dengan jawapan yang agak sadis dari pihak-pihak yang bertanya "muda mendanya , kalo k0 kawen tah-tah anak da belongok dah" ewah-ewah sesedap rasa jer cakap cengitu kan .. eh helloo00 .. aku ni nampak ade p0tensi jadik kilang wat anak ker ?? haha siyez la melampau tau .. melampau ! tapi biasanya aku tak kan jawab balik .. aku just senyum jer la sebab kal0 aku jawap kang , takut lebih teruk aku kena .. maklumla yang bertanya tu semuanya da beranak pinak .. s0 soklan-soklan cam tu memang jadik peberet dia0rang la kan .. mentang-mentang k0 ade laki .. 0whh ye tadi cik qaseh menjenguk blog sahabat cik qaseh .."cik awa" wahh tak sangka eh da ramai kawan-kawan skolah yang da kawen .. terharunya .. aku jugak tak reti-reti kawen lagi .. ahahahaha *ayat mintak kaki kan* ape-ape p0n aku tumpang gembira la kan .. sebab j0d0h dia0rang da sampai .. tapi bila teng0k kawan-kawan da kawen tetibe tergerak hati nak kawen gak *tetibe kan* aku sungguh-sungguh ni weii .. jangan gelak ! .. tapi bak kata incik sayang la kan tak pe biakan dia0rang kawen dulu .. kite kumpul duit banyak-banyak dulu eh sayang pas tu baru kita kawen *agak sadiskan jawapan beliau* dan aku p0n mengikut jer la .. 0wh ye lupe lak kan aku da ade incik sayang tau .. tu pasal la 0rang d0k bising tanye bila aku nak kawen sebab aku da lama gak la kawan gan beliau ni ..jangan risau la eh nanti bila da sampai seru aku kawen la .. masa tu k0rang la 0rang-0rang pertama yang aku jemput tau .. jadik penangah kenduri aku .. ahahahahah .. d0a-d0akan la m0ga hubungan aku gan incik sayang ni berkekalan hingga ke jinjang pelamin dan untuk selamanya .. pas ni jangan tnye lagi s0klan cm tu eh .. b0san .. hahahaha

3 comments:

ieYza AzmieY said...

bila nak kawen????
lalalallalala~

Arediq said...

ahahaha geget t bru tau .. rindu la sma kakak .. lma xnmpk 0n9

wisata bakti alam said...


kunjungan gan,bagi - bagi motivasi
semoga bisa jadi semangat
Hal mudah akan terasa sulit jika yg pertama dipikirkan adalah kata SULIT.Yakinlah bahwa kita memiliki kemampuan dan kekuatan.
ditunggu kunjungan baliknya yaa :)