Tuesday, January 29, 2013

Cuti Cuti Pelamin

h0ih tajuk tak bleh blah kan haa tu yang aku nak ceta dalam entri kali ni selepas entri yang sebelum ni *tak paham* h0key nak di jadikan cerita masa cuti panjang ari tu aku gan incik tunang telah dipaksa rela pulang ke perak oleh puan besa emak nak pi tempah pelamin katanya *bukan mak yg kawen* s0 tepat jam satu petang tu kami p0n bergerak pulang ke perak . knape tak balik petang jumaat ? 0h hari jumaat tu incik tunang kena duty abisnye ari sabtu s0 kena la balik ari sabtu jugak kan . sian incik tunang keletihan tapi mak mentua punya pasal beliau gagahkan jugak la pulang ke sana bersama sama aku *kena h0rmat mak mentua weh* tujuannya hanya satu jer nak tempah pelamin. dalam perjalanan pulang ke sana tu kita0rang dah siap pilih kaler pelamin dah *bajet cam ade kaler tu* ade yang nak kaler purple la kaler coklat la kaler hijau la *knape tak mintak kaler pelangi je ?*pastu pakat pakat gelak mer0yan berdua dalam keta . haa kan nampak tak betapa gilanya kami dalam keta , tiap kali naik keta memang kami akan mer0yan berdua sebabnya aku akan jadi penghibur dia semasa dalam perjalanan tak kisah la merayap ke mana pun . 0ke sambung ceta pasal pelamin *melalut pulak* es0knya pagi ahad tu kita0rg satu family kuar ramai ramai nak p tempah pelamin kata kan . cari punya cari kedai pulak tutup aku dah buat muka b0san tapi kena gagahkan diri jugak sebab puan emak dah bagi jelingan paling tajam kat aku hahaha dari pekan bid0r kami merayap pulak ke pekan tapah syukurlah sampai kat sana ada kedai pengantin yang tak cuti s0 kita0ranmg pun menapak la naik ke kedai tu*kedai tingkat atas* banyak baju cantik cantik rambang mata aku huhu . pastu bermula la sesi soal jawab bersama mak andam sesi pilih memilih bagai la . pilih punya pilih akhirnya aku jumpe yang berkenan di hati sangat cantik  tanya incik tunang , incik tunang cakap ik0t aku haha suke suke suke . akhirnya kami pakat pakat pilih kaler yang aku nak tu *kaler ape?* tunggu pada hari kejadian nanti ye .   

No comments: