Thursday, April 14, 2011

TEMAN SEJATI

kisah kami bermula apabila aku mula melangkah ke tempat kerja baru aku d bhgn X..memula aku masuk situ aku lansung tak kenal sesiapa..bkn aku s0mb0ng tp dah memang aku jenis yang mcm tu..aku tak tau nak b'kwn gan saper dan b'keje gan sape almaklum la masa tu masih fresh lg..aku rs masa tu aku skema sgt2..
haha..bila ingt2 balik mmg lawak la keadaan aku masa tu..sehingga la suatu hari tu aku d tegur 0leh seseorg..biar la aku nama'n dia sebagai A saje masa mula2 aku nampak A ni aku ingtkan dia s0mb0ng yer la kalau k0rang tgk muka dia masa tu mmg muka tak leh blah haha..tp bila da lama kenal A ni mmg baik dan dia se0rg yang mengambil berat tentang rakan2'y yg lain..sejak dari hari tu aku mula rapat gan si A ni terus terang aku ckp aku memang selesa kwn gan dia memang untung dapat kawan mcm dia..mana2 saje aku pergi mesti si A ada bersama kdg2 bila A b'cuti aku rasa sunyi sgt2 yer la kan dah biasa ada mmbr menyembang..
0whh b'sambung yer aku ad kerje yg perlu di selesaikan...

No comments: